Träning och åter träning..

Här hemma tränas det för fullt! Jag tränar "stanna" med Milou när jag är ute och går med henne, ett kommando som jag använder när hon är lös och ska stanna, så klart =)) Det går framåt och hon börjar bli riktigt duktig! Man märker att hon verkligen är i en utvecklings fas just nu, det känns skönt!!
Vi har precis avslutat en runda med roliga aktivitetsleksaker, hundarna är helt galna i dem...

Annars längtar vi mest till dess att vi får vårt hus... Det ska bli sååå skoj! Fyra veckors semester kommer att läggas på att få huset i vår stil, dvs med vitt, vitt och åter vitt samt stram design och inredning!! Då trivs vi =))
Den första åtgärden blir dock att sätta upp nät runt hela trädgården, det är det viktigaste!

Nu ska jag ta och ägna lite tid åt min hundar och se om min kära sambo har kommit hem ifrån motocross träningen.. På tal om motorer.. i morgon ska jag få nya 18 tums fälgar på min jeep.. det ska bli coolt.. Jag är nog en liten USA fan i den frågan, I love stora svarta Jeepar med stora fälgar!! Så är jag ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej! Den där inbjudan ser vi framemot! Visst är det härligt med hus! Speciellt när man har dogzz ;-)
Vi ses väl snart i ringen !
Ha det bäst. Kram / Lisette o vovvarna

2008-05-23 @ 14:40:32
URL: http://www.lizangels.se
Postat av: Madde m familj

Hej på er!!

Ni kommer ju få ett sjukt stort hus, gud vad härligt! Vi ser också mycket fram emot våran flytt, från 55kvm till iallafall det dubbla (när man räknar själva boningshuset med 5 små rum och kök). Bra idé, vi får ha lite runt-bjudningar sen när vi kommit på plats i våra hem. Vi flyttar in i början av september. När får ni erat?

Jag ska fortsätta med mitt bachelor-projekt här nu.. Hundarna tycker jag är skit-tråkig, men tur så regnar det ute fast det blir väl en regnkappsrunda senare, men hopp om uppehåll!

Kram, kram!

Ps. Ser fram emot den 7 juni! ;)

2008-05-26 @ 09:12:45
URL: http://troja.webblogg.se
Postat av: Magdalena med hela gänget

Hej och tack för grattiset till vår röda kull :-)

Ni har en spännande tid framför er med flytt, lycka till!

Jepp, vi ses i Bosjökloster :-) Skoj!!!

Ha det bra!

Magda med både stora och små fyrfotingar

2008-05-27 @ 00:30:29
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0