Matte funderar...

Halsband, selar, sängar och täcke... ja just nu är det mycket som snurrar i mattes huvud. Bailey och Milou har alltid selar när dom är ute på promenad och det som gäller är Puppia. Men nu tycker jag att det är dax att uppdatera garderoben=) och skaffa nya selar, och ni som känner till Puppia vet att selarna finns i en uppsjö färger att välja mellan.. Och jag kan inte bestämma mig... Vilket I-lands problem..
Dessutom har Milou växt ur sitt halsband och ett nytt ska införskaffas! Bara skoj, men inte lätt alls... jag är väldigt kräsen och även här finns det en hel del att välja mellan. Men min favorit hemsida är Doggie.se och där finns det massor av snygga saker! Det lutar lite åt ett rosa läderhalsband med tre rader Swarowski kristaller...
Och så var det täckes biten, min lilla Milou är inte road av att vistas ute då det inte är sol, värme och sköna vindar =) och det klimatet är det bara min syster i Thailand som kan erbjuda just nu... Så täcket är räddaren i nöden! Hittade Hööks sida och en massa hundgrejor med den, dock inte så inriktat på små hundar, men med riktigt fin fina priser! Här kan det nog hittas en del täcken för en billig peng och dessutom finns hela deras hund sortiment i butiken på Jägersro! Det gillar jag!
Just nu är det en del butiker på nätet som bjuder på frakten, hittade en senast idag! Och där säljs det Puppia. Även deras säng Battlefield... och därmed ännu ett dillema... ska jag köpa en Battlefield eller en FatBoy till hundarna...
Vilka problem i en hundvärld....♥♥♥ 


Kommentarer
Postat av: Moster Tessan

Hej mina tva alsklingar!! Saknar er tva busfron oerhort mycket. Ar stolt over dig lilla busan, Milou da, att du har tagit dig sa langt i tavlingen. Pa lordag tar du hem hela utstallningen. Kan man tjana pengar pa utsatllingen eller?? Isf vinn Milou sa din favvo Tessan kan fa lite miljoner!! Hoppas du passar Nedrabyhus bra min stora fin lilla Baily, vi far ta en skon liten promenix nar jag kommer hem...
Pussar pa er bada och halsa matte & husse

2007-10-17 @ 12:55:15
Postat av: Carola

Lady utmanar Milou! Se vår hemsida för info!
Carola & Co

2007-10-25 @ 22:21:30
URL: http://www.camalis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0