Uppdatering!

Nu gör jag ett nytt försök, sist jag försökte så la hela programet av... Så här kommer lite bilder från vår träff vi hade hos Yrsa i Staffanstorp i lördags..


Carola och Jussi satt i ett hörn:-) Vi var väldigt många så för att alla hundarna skulle få lite plats och inte bråka om sina ben så spred vi ut oss!



Jag tog soffan med mina hundar :-)



Anna med Lex och Theo



Hela gänget plus ett annat gäng som också skulle fika med sina hundar, det var verkligen fullt upp, men väldigt trevligt!



Till sist vill jag visa Milou och Baileys nya halsband. De ska vara ett komplement till selarna under sommaren eftersom Milou har börjat få värme utslag när det är varmt. Halsbanden kommer från Gustaf & Evita och jag verkligen varm rekomendera deras märke! Det har gått finfint att ta promenader med hundarna i halsband (dom har alltid selar..) halsbanden är mjuka och sköna!

Katten har fått ett hem och bilder från vår jul!

Nu har äntligen jag lyckats uppdatera min blogg... Och då vill jag naturligtvis passa på att berätta att det tog ca en vecka sedan ringde en dam och en herre och frågade om de kunde få lov att ta hand om katten och det fick dom! Hon har det jätte bra idag, hon är så bortskämd som en katt ska vara och är jätte glad och tacksam för att hon har fått en ny chans i livet..

Jag vill passa på att visa lite blider från jul...

I full färd med att öppna, dom har fått in tekniken nu, så ingen hjälp behövs!!


Milou hittade ett ben i sitt ena paket..
Vars en nalle från Harrods hade gömt sig i deras julklappar, dom gillades!!

Nu ska jag försöka att bli lite bättre på att uppdatera.. Vi ska ha en miniträff på lördag, så det kanske blir lite bilder från den:-)

RSS 2.0