Träff på Storegård i Löddeköpinge

image85
Matte & Milou

image86
Milou & Bailey ♥

image87
Carola med Bedårande Babis och (L)Juvliga Joy

image88
Husse med Milou & Bailey

image89
Hela familjen samlad; Madde, Fredrik, Troja & Sigge

image91
Tack Carola för en supertrevlig dag!! Hoppas att jag kan bidra med en tripp till Ystad snart =)
Lycka till med bebisarna, vi håller tummarna här hemma för att allt blir bra med alla tre,speciellt den lille.
Jag är säker på att han är en riktig kämpe♥

Tack snälla Lisette för att jag fick köpa de fina selarna!! De är super snygga och det är riktigt fint att gå runt med två små "getingar"  =))

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Fina bilder och tack för senast!

Vi har inte köpt gården, vi ska testa på att hyra den till att börja med. Och nu kommer vi bo närmare er! ;) Vill inte skriva ut fullständig adress, kan geografiskt beskriva: söder om Svedala, norr om Trelleborg, så tar vi detaljerna när vi pratas vid! ;) Kommer bli underbart för hundarna att få komma ut på landet, lägenhet är inget för gårdshundar som Sigge o Troja..! Jag har ju en häst hemma hos mamma och pappa så jag kommer ta ner honom och ha honom hemma på gården, vilket är en obeskrivlig lycka att kunna ha! Klart du får komma på tur sen framöver! :)

Kram Madde m familj

2008-04-22 @ 18:41:18
URL: http://troja.webblogg.se
Postat av: Lisette

Hej Alexandra och familj.
Längtar redan tills nästa träff i Lödde - där är superkul både för oss 2-benta som 4-benta.
Kul att du är nöjd med selarna - då har du riktigt snygga vårhundar nu ;-)
ps. jag har inte fått nån bild ??? ds.
Kramiz så ses vi förhoppningsvis snart igen :-)

2008-04-23 @ 14:35:29
URL: http://www.lizangels.se
Postat av: Lisette ....igen....

Hej hopp igen - nu har jag hämtat posten :-)
Tack så hemskt mycket för det jättefina kortet - det hade du ju inte behövt ;-)
Jag är bara glad att de kanonfina selarna kommer till användning. Mina hundar blir liksom inte kvar i dom (utbrytar kungar hehe..)
kramiz igen ....

2008-04-23 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0