I väntan på träff på lördag =))


agility31

Här på Storegård hundpark ska vi träffas ett helt gäng på lördag, det ska bli riktigt skoj!!
Min syster ska träna och ha skoj med Milou under dagen och det kommer nog att bli riktigt bra, hon skämmer bort dom små livet så dom springer alltid efter henne =)))
Efter all träning så ska vi grilla korv, jag var och handlade mat på Ingelsta Kalkon idag, det blir korvgrillning med Ingelsta korv för vår del. Hundarna älskar det så det blir nog svårt att hålla maten för oss själva =))

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!
Näe jag kommer inte på lördag!!! =( Jag jobbar! Så himla typiskt! Det hade varit jättekul! Tindra är i slutet av löpet så jag hade kunnat ta både Tindra o Karina med mig... Så hade jag kunnat träna lite med Tindra, Karina är ingen bra träninghund. ;-) Hon är bara vår mysiga Karina helt enkelt med en stark egen vilja och med mkt liten motivation att träna. Vi är nöjda med vår vardagslydnad på henne. Hoppas ni får det skoj!!!! Kramar

2008-02-21 @ 13:38:00
URL: http://www.martinamedflock.blogg.se
Postat av: Systeryster!!

De va riktigt kul igår, och Millan var en höjdare på hoppa och springa =) Sen bjöds de på god Kalkonkorv riktigt gott.. tack så mycket för den roliga dagen puss puss

2008-02-24 @ 12:37:31
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0