Sjuk... men med en massa finfin choklad!

Usch... Jag är sjuk och hemma från jobbet idag.. fy farao vad det är trist.. Jag har influensa.. Så jag tänkte att jag kunde passa på att lägga upp lite bilder.. Samtidigt ville jag berätta att jag fick en "Godisboxen.se" av Ronjas ägare, hunden som jag räddade från att bli påkörd härom dagen.. Tack så hjärtligt säger jag för det!! Finns inget bättre än fin choklad när man är sjuk och hängig.. Jag är ju glad bara av att kunna hjälpa till och jag önskar att andra hade gjort samma för mig..

Milou klurar fortfarande på hur hon ska lösa denna...!!


Den här fixar jag iallafall!!!


Lite bilder på hundarnas rum... 


Bailey spatserar lite på sin coola matta (som han faktiskt inte har käkat på..)


En liten annan vinkel =)


Sist men inte minst tänkte jag visa en bild på mina fina fiskar =)) Det är dock inte så många som syns =)))

Hmmm såg att Hööks hade 20% på alla hundartiklar så har ni inget för er så surfa in.. dom är väldigt billiga annars så nu är det nästan gratis =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm, choklad... och så är du sjuk, kan tänka mig att du ligger hemma i soffan, sysselsatt hundarna med godis medan du själv ligger och proppar i dig choklad, gotte gris... "Milou, gooooodis, kom då.." Låter det så idag, (Med...)



Puss & kram Syster din

2008-11-13 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0