Två supersöta små flickor..

Den 24 oktober föddes Thea. Det är min kusin och hans sambo som har fått sitt andra barn så jag ville passa på att visa den lilla sötnosen...

Här är lilla Thea hon vägde 2900 g och var 50 cm lång.

Min bästaste kompis Hanna har också blivit mamma för första gången, den 14 november föddes Astrid. Det känns så speciellt att se lilla Astrid, jag och Hanna har delat så mycket i livet så jag blir alldeles lycklig när jag ser hennes lilla mirakel. Här kommer en blid på den lilla söta tjejen.

Här är lilla Astrid hon vägde 3255 g och var 49 cm lång.

Ja en del frågar när jag ska skaffa barn och jag säger som jag alltid har gjort =)) Nej Therese, det kommer att dröja ett tag till, din syster är lite av en karriärs tjej, vet du... Jag vet att du redan vet det i för sig, men den som väntar på något gott =)) kan vänta lite till **hihihihi**


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILL INTE VÄNTA LÄNGRE PÅ EN BABYS... Och nej, vill inte bli moster till en hund till, eller en katt, eller en kanin, eller vad de nu kan bli för ett djur i er familj.. Men men, har jag väntat så länge så kan jag nog vänta lite till =) Vad underbart söt lilla Astrid är, och gud vad kul för Hanna.. Du måste ge henne en bamsekram, häla och gratuelar från mig =) Puss & kram på dig syster.. Och du, vem är det som tar hand om katten... (Har du mutat den personen eller? inte är det väl vår kusin???)

2008-11-18 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0