Vem saknar denna lilla söta katten??

I fredags kväll när hundarna skulle ut på sista rundan hittade vi en liten katt i vår trädgård.. Den skrek så det skar i mitt hjärta och den kom genast fram till mig. Inte ett dugg rädd för hundarna var den heller.. Jag misstänker att någon har kastat ut den, från en bil...
Den lilla katten bor hos en kompis till mig nu eftersom min sambo är allergisk mot katter. Vi vill så gärna att den ska få ett bra hem och den är supergosig och van vid hundar så om någon känner för att ge henne att fint hem så bara hör av er!!
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha hur lyckas du? Alla övergivna eller bortsprungna djur måste ha på känn att du tar hand om dem=)

2008-11-19 @ 08:52:52
URL: http://stallion.blogg.se/
Postat av: Jenny Andina

Kan den katt du hittat vara densamma som denna efterlysta katt? Annons på Blocket:
http://www.blocket.se/lund/Svart_katt_forsvunnen_Sodra_Sandby_44307048.htm?ca=11&w=3

2013-02-10 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0