Long time no see....

Fy vad det var länge sedan jag bloggade... Jag har fullt upp över öronen med hus och jobb!!
Här hemma är allt bra, Milou har gjort dunder framsteg sedan vi började vår Problemhundsautredning hos Yrsa på Hand Med Hund. Man kan knappast tro att den lilla loppan har varit en liten morrig och otrevlig sak för främmande människor ( i synnerhet barn..) Hon är en lugn, stabil och helt underbar pärla nu och hon äger en VÄLDIGT stor del av mitt hjärta.
Tack Carola för att vi fick köpa guldklimpen för lite mer än ett år sedan.. och förlåt för alla långa samtal i timmavis om Milou, nu vet jag verkligen vad du menade när du sa att jag skulle ta det lugnt och se tiden an, all träning visar tydlig betalning nu.

Huset är så stort att jag funderar på att köpa en hund till, jag tycker liksom att vi har utrymme för det =)) Dessutom har hundarna ett riktigt fint eget rum som dom älskar att vara i! Där är dom förstås bara när vi inte är hemma, men jag märker att dom är lugna och vet att allt är deras och att dom får klättra och göra som dom vill där.

Här kommer lite bilder från sommaren


Bailey myser i tröjan en sommarkväll..



Ostindienfararen Götheborg på besök i Ystad!



Matte & Husse på väg till Maria & Johannes bröllop♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0