Uppdatering!

Nu gör jag ett nytt försök, sist jag försökte så la hela programet av... Så här kommer lite bilder från vår träff vi hade hos Yrsa i Staffanstorp i lördags..


Carola och Jussi satt i ett hörn:-) Vi var väldigt många så för att alla hundarna skulle få lite plats och inte bråka om sina ben så spred vi ut oss!



Jag tog soffan med mina hundar :-)



Anna med Lex och Theo



Hela gänget plus ett annat gäng som också skulle fika med sina hundar, det var verkligen fullt upp, men väldigt trevligt!



Till sist vill jag visa Milou och Baileys nya halsband. De ska vara ett komplement till selarna under sommaren eftersom Milou har börjat få värme utslag när det är varmt. Halsbanden kommer från Gustaf & Evita och jag verkligen varm rekomendera deras märke! Det har gått finfint att ta promenader med hundarna i halsband (dom har alltid selar..) halsbanden är mjuka och sköna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina halsband!

2009-01-27 @ 15:58:12
Postat av: Carola

DET SAKNAS UPPDATREINGAR HÄR hehe

2009-07-07 @ 02:06:50
URL: http://www.camalis.se
Postat av: Katha Rosefors

HEJ Alexandra! vilken trevlig blogg du har!!! Hoppas att fattar tangent bordet snart igen Och gärna då med lite inredningstips OCH trädgårdtips!!!



Ha d bra och snart får vi ta en promenad med doggarna =)



kram

2009-09-03 @ 20:17:07
URL: http://littleruuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0