Katten har fått ett hem och bilder från vår jul!

Nu har äntligen jag lyckats uppdatera min blogg... Och då vill jag naturligtvis passa på att berätta att det tog ca en vecka sedan ringde en dam och en herre och frågade om de kunde få lov att ta hand om katten och det fick dom! Hon har det jätte bra idag, hon är så bortskämd som en katt ska vara och är jätte glad och tacksam för att hon har fått en ny chans i livet..

Jag vill passa på att visa lite blider från jul...

I full färd med att öppna, dom har fått in tekniken nu, så ingen hjälp behövs!!


Milou hittade ett ben i sitt ena paket..
Vars en nalle från Harrods hade gömt sig i deras julklappar, dom gillades!!

Nu ska jag försöka att bli lite bättre på att uppdatera.. Vi ska ha en miniträff på lördag, så det kanske blir lite bilder från den:-)

Kommentarer
Postat av: Magda

Halloj...



Här trodde jag att man skulle få se lite bilder från er härliga träff som Carola pratade om, men jag får kika in senare efter uppdatering :-)



Skönt att allt löste sig på bästa sätt med katten och julklappar från Harrods!!! Dig vill man vara hund hos :-)



Kram,

Magdalena & Gänget på Dogbytes

2009-01-18 @ 02:01:50
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0